Keresés ebben a blogban

2013. június 1., szombat

Füllentésnapomra (Országos Védnap)

Ötvenéves lettem én
ezért íródik e költemény
nekem-
nekem.

Ajándék, mellyel meglepem
e nagyvárosi flaszteren
magad-
magad.

Félszázad évem elszelelt
milliónál kevesebb sosem telt
csak úgy-
lazán.

Lehettem volna morc apó
s nem ily pénztárca koptató
derék-
legény.

De nem lettem, mert a szociál szellem
hívott, legyél gyermekem
fura-
tora.

Intelme gyorsan, hevesen ért
s pár maroknyi lélekért
a Hornt
kivont

szablyával küldte ellenem.
Ideigézi kellemem
levét
s hevét.

„Ön, amíg sorsból értek én,
nem lesz madár e féltekén.”
motyog
és kotyog.

Ha örül Horn miniszter úr,
hogy Viktor fiunk, mégis nyelv-tant tanul
merész
e érv.

Én egész népemet fogom
örök rabszolga soron
vadí-
tani!

3 megjegyzés:

  1. ez annyira tetszett, hogy osztottam fészen, aztán nekik is tetszett :)

    VálaszTörlés
  2. Őszi, a régi posztjaid hova lesznek? Mindig csak 1-et lehet olvasni, visszafelé, érted, nem? Vagy csak nem találom, hogy kell?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Évre és hónapra tudod listázni. Az adott hónapra klikkelve, beadja azokat, amelyek akkor lettek rögzítve. S így tovább. Ügyeskedj. :)

      Törlés